Wednesday, October 29, 2014

Perunding Teknologi

Pada Panca Budi Ent, kami bekerjasama dengan anda untuk memahami persekitaran perniagaan anda, pekerja anda dan pelanggan anda. Kita menjadi konsultan teknologi anda terlebih dahulu, kemudian membantu anda dengan mereka bentuk sistem yang betul untuk syarikat anda. Rangkaian Center menawarkan penyelesaian dan aplikasi yang menyelaraskan setiap aspek perniagaan anda dari jualan dan khidmat pelanggan untuk operasi dan perakaunan. Kami mempunyai program penyelenggaraan, sokongan dan latihan yang membolehkan anda memberi tumpuan kepada perniagaan anda manakala yang mempunyai ketenangan fikiran bahawa seseorang adalah menjaga rangkaian anda.

Jaminan kami kepada anda:

Kualiti - Juruteknik yang berpengalaman kami mempunyai pemahaman yang sangat baik dalam teknologi maklumat dan tatacara yang berakhlak.

Fleksibiliti & Risiko Rendah - Kami bekerjasama dengan anda untuk memenuhi keperluan kewangan anda dengan program sokongan yang akan mengurangkan kos pengurusan infrastruktur dan memastikan pelaburan anda dilindungi.

Respon cepat - Perkhidmatan kami boleh disediakan dari jauh dan ditadbir dengan cepat supaya anda dan berjalan dan membuat sistem anda lebih dipercayai 24/7.

Kecemerlangan - Kami mahu anda untuk memenuhi matlamat strategik anda. Dengan pemeriksaan teratur, kita dapat menjaga jari pada nadi rangkaian anda.


Manfaat kepada anda:
Mengurangkan Kos & Kawalan - Kami menyediakan organisasi anda dengan perkhidmatan yang membuat perniagaan anda lebih cekap, dengan itu mengurangkan kos operasi anda.

Memberi tumpuan kepada perniagaan anda - Perkhidmatan kami membolehkan anda untuk memberi tumpuan kepada matlamat perniagaan utama anda meninggalkan rangkaian anda untuk pasukan kami ahli bersertifikat.

Latihan Teknologi - Kami menyediakan latihan dalam aplikasi pentadbiran rangkaian dan perniagaan kedua-dua jarak jauh dan penukaran.

Mempercepatkan Inisiatif - Kami menambah kakitangan yang sedia ada anda pada hari-hari operasi yang membolehkan mereka untuk menumpukan perhatian kepada projek-projek strategik yang akan membuat anda lebih kompetitif.

Dapatkan Kepakaran Teknikal - juruteknik kami menawarkan kepakaran teknikal yang tidak dapat ditandingi dalam penyelesaian teknologi maklumat. Kita boleh membuat rangkaian anda lebih responsif dan lebih mudah untuk menguruskan.

0 comments:

Post a Comment