Friday, October 31, 2014

Bagaimanakah cara untuk mendapatkan Windows 10 Preview Teknikal, ditambah tarikh keluaran, ciri-ciri dan berita terkini.

Microsoft telah mendedahkan rancangannya untuk versi akan datang Windows, mengumumkan bahawa Windows 10 tarikh keluaran akan berada di pertengahan tahun depan, dan berkongsi beberapa ciri-ciri baru yang pengguna boleh mengharapkan untuk mencari dalam versi seterusnya sistem operasi. 



Windows 10 akan dilancarkan pada tarikh terdekat.
Microsoft mengatakan pada 30 September majlis pelancaran bahawa Windows 10 tarikh keluaran akan berada di pertengahan tahun 2015, tetapi tidak menurunkan pasti kapan. Ia juga mengeluarkan satu Preview Teknikal mempamerkan beberapa ciri-ciri utama. Di sini kita mendedahkan Windows Tarikh 10 pelepasan khabar angin, ciri-ciri utama, dan bagaimana untuk mendapatkan Preview Teknikal. 

Windows Preview Teknikal adalah versi kerja dalam kemajuan Windows 10 dimaksudkan untuk digunakan oleh pakar-pakar komputer dan profesional IT. Mereka yang tergolong dalam kategori ini boleh menyertai Program Insider, yang memberikan akses awal bukan sahaja untuk Windows 10 tetapi semua versi Windows.

Update pertama untuk Windows 10 Preview Teknikal, Bina 9860, telah dikeluarkan pada 22 Oktober dan sedang digulirkan kepada mereka dalam Program Insider itu. Ia termasuk pusat pemberitahuan, yang telah dibawa dari Telefon Windows, jalan pintas papan kekunci untuk aplikasi bergerak antara skrin, dan animasi baru bagi menukar desktop. Update ini juga termasuk pilihan menjimatkan bateri, data penggunaan memantau dan tetapan untuk bagaimana Orang dalam Windows menerima membina baru. 

Pada TechEd Eropah pada bulan Oktober, Naib Presiden badan untuk kumpulan Microsoft OS, Joe Belfiore, mendedahkan segelintir baru "kuasa pengguna" ciri-ciri. Ini termasuk sokongan untuk baru Pintasan trackpad isyarat, sama seperti yang dilihat dalam Mac OS X, dan dipertingkatkan tetingkap Aero Snap gertakan untuk beberapa monitor. Dia juga berjanji mendapatkan maklumat lanjut mengenai ciri-pengguna akhir akan didedahkan pada tahun baru. 
Windows Tarikh 10 keluaran 

Yang tepat Windows 10 tarikh keluaran belum diketahui, tetapi Microsoft telah memberikan tarikh akhir 15 April untuk akhir Preview Teknikal. Ini mengikat dengan baik dengan permulaan persidangan Build Microsoft, di mana kami menjangkakan Microsoft mengumumkan tarikh khusus untuk pelancaran Windows 10. 

Windows 10 akan tiba di pertengahan tahun depan, dan akan bekerja di semua peranti Windows - termasuk telefon - dengan "universal" aplikasi. Windows 10 gambaran keseluruhan rangkaian kesatuan 

Belfiore mengakui bahawa "Persekitaran berbeza" untuk aplikasi moden dalam Windows 8 adalah satu masalah untuk desktop dan PC pengguna, berkata mereka yang menggunakan tetikus dan papan kekunci harus mempunyai "UI biasa" mereka. 
Menangani perkara itu, dengan menggunakan sistem baru yang dikenali sebagai Kontinum, Windows 10 secara automatik akan menyesuaikan diri bergantung pada jenis peranti, menawarkan persekitaran yang sama dengan sentuhan skrin Start pada Windows 8 untuk tablet dan desktop standard apabila papan kekunci dan tetikus yang hadir. 

Telefon menjalankan Windows 10 tidak mempunyai desktop traditional. Namun memamerkan sebuah membangun awal, Belfiore mengatakan, tujuannya adalah untuk pengguna Windows 7 untuk mempunyai "pengalaman yang akrab", sementara masih membawa masuk Windows 8 ciri-ciri dan aplikasi start Menu

Aplikasi yang boleh disematkan termasuk program standard dan juga "universal" aplikasi, orang-orang yang turun melalui Windows Store dan boleh digunakan di mana-mana peranti Windows. 
Aplikasi dari Kedai Windows akan berjalan pada desktop dalam tetingkap mereka sendiri, dan dapat diubah ukurannya dan diselaraskan seolah-olah mereka aplikasi klasik. 
Windows Tarikh 10 keluaran 

Ciri multitasking baru 

Belfiore juga menggunakan alat multitasking, termasuk Snap Assist, yang menjadikan ia lebih mudah untuk memilih aplikasi untuk snap bersama-sama dan mencadangkan aplikasi anda mungkin mahu buka. Anda boleh merakam sehingga empat aplikasi dalam satu windows. 
A baru butang tugas-pandang akan membuat lebih mudah untuk bertukar-tukar antara membuka fail dan desktop.

Windows 10 Tugas Lihat 
Windows 10 juga akan membolehkan anda membuat beberapa desktop - sebagai contoh, jika anda mahu "bekerja" desktop dan "peribadi" satu, atau komputer meja bagi projek-projek yang berbeza - yang anda boleh flip melalui untuk melihat apa aplikasi dan fail dibuka. 

Windows 10 beberapa desktop 


Windows 10 juga mempunyai perubahan untuk Command Prompt: kini anda boleh copy dan paste ke dalamnya, dan memilih perkataan dan baris menggunakan kekunci Shift.

Untuk peranti sentuh, bar Charm yang akan tinggal, walaupun Belfiore mengakui ia boleh "berevolusi" sebelum Windows 10 selesai
Windows 10: bagaimana untuk mendapatkan Windows 10 Preview Teknikal 
Untuk mendapatkan tingkap 10 Preview Teknikal, anda perlu untuk menyertai Program Insider Windows. 

Microsoft melancarkan Windows Insider Program pada 1 Oktober, yang menawarkan akses ke Preview Teknikal Windows 10 untuk komputer riba dan komputer meja. Pratonton untuk server akan menyusul kemudian, walaupun Microsoft tidak menyatakan bila ia akan tiba.

Untuk PErcubaan sila layari laman ini. 


0 comments:

Post a Comment